Tijd voor een update! - Reisverslag uit Breda, Nederland van Lonnie V - WaarBenJij.nu Tijd voor een update! - Reisverslag uit Breda, Nederland van Lonnie V - WaarBenJij.nu

Tijd voor een update!

Door: Webmaster Lonneke

Blijf op de hoogte en volg Lonnie

09 November 2008 | Nederland, Breda

Hallo allemaal!

Na een jaar stilte voor de storm is het dan zo ver. Aupairlonnie gaat weer een reisje maken. En al is het deze keer maar een klein reisje (en niet als aupair), voor mij een goed excuus om weer eens in de spreekwoordelijke pen te klimmen om verhalen te gaan schrijven!
Ok, tijd voor wat meer informatie.

De reis gaat naar New Caledonie. Tja, never heard about before, maar dat is een eiland in de buurt van Australie. (hoewel 'in de buurt' ook relatief is als ik mijn vliegplanning bekijk....)
De reden dat ik naar dat tropische eiland vertrek, is omdat Harmen daar aan het werk is.
Dat waren voor mij gelijk 2 redenen om ook te gaan:
1: In mijn beleving wordt er op tropische eilanden niet gewerkt, dat zijn bestemmingen waar mensen OF heel de dag op het strand liggen, OF toeristen de stad/strand laten zien en dat vind ik geen werken.
2: de kans om harmen aan het werk te zien is uberhaupt een unieke ervaring, die ik graag wilde aangrijpen!

De voorbereidingen zijn al in volle gang, heel mijn kamer ligt overhoop met spullen omdat ik niet weet hoe ik die magere 20 kilo het beste kan vullen voor 5 weken!! Verder is daar enigszins een soort van stresssss aanwezig voor de lange reis van 34 uur in mijn uppie!!! Maar ik heb er natuurlijk ook erg veeeeel zin in! Het vooruitzicht op zomerse temperaturen, harmen en 4 weken chillen onderdrukt mijn stress behoorlijk!

Morgen vertrek ik naar dusseldorf, om daar een avondje/dagje met mijn oude aupairfamilie door te brengen.(zie vorige verhalen ;)) Dan is dinsdag de grote dag, dat ik eindelijk vliegen mag!!! Donderdag kom ik aan. Als ik eenmaal gesetteld ben op dat Franse eiland zal ik weer een verhaaltje schrijven over het wel en wee van de franse bevolking!

Liefs,
Lonneke

  • 10 November 2008 - 08:48

    Ellen:

    Hey Lon!
    Wat leuk! Nouvelle Caledonie..
    Als je een online spoedcursus Frans nodig hebt, je hebt mijn e-mail adres. ;)
    Veel plezier!

  • 10 November 2008 - 09:50

    Jacobien:

    Hé Lonneke,
    Heel veel plezier down under! Liefs aan Otie.

    Groetjes,
    Jacobien

  • 10 November 2008 - 17:44

    Joanne:

    Ha Lonneke! Goeie reis nr New Caledonie, geniet van de trip; wordt vast mooi! lieefs aan harmen!
    groetjes
    joanne

  • 10 November 2008 - 17:52

    Theos:

    Hey dude,
    Neem die schaapjes mee en veel plezier daarooo, oh ja, als je nog langs Rue de Thijs Archambault komt - schiet dan nog ff een plaatje.

  • 10 November 2008 - 18:53

    Zusterke:

    Als het goed is ben je net aangekomen in Dusseldorf..... geniet nog even van het niet Frans praten ondanks dat ik heb gehoord dat je het heel goed kan(Rororororororor...
    moeilijk te typen hoe jij frans praat maar ik denk dat je wel weet wat ik bedoel.....!)

    Have fun en onthoud goed, niet te veel tim tams eten, want dat is echt niet goed voor je!!!!!

    Kuske

  • 11 November 2008 - 19:43

    Ad:

    Een D'dorfs etentje bij de Italiaan, slapen bij Ollanders, vliegen naar Dubai (Saudi Arabië), dan naar Sydney en uiteindelijk naar Nieuw Caledonië... Da's al een vakantie op zich. (duurt niet voor niets drie dagen..) Geniet daar ook van, voordat je Caledonisch gaat luieren en Harmen gaat omhelzen.

  • 12 November 2008 - 21:03

    Marianne:

    natuurlijk wil ik ook niet achterblijven om je een hele fijne vakantie te wensen en geef harmen een dikke kus van me !1

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lonnie

Actief sinds 05 Juli 2006
Verslag gelezen: 167
Totaal aantal bezoekers 42208

Voorgaande reizen:

15 December 2014 - 05 Januari 2015

Rondje Maleisie

03 September 2013 - 03 September 2013

Reis door allerdaagse dingen

04 Januari 2010 - 04 Februari 2010

backpacken!!

Landen bezocht: