nieuwe reis in het vooruitzicht! - Reisverslag uit Breda, Nederland van Lonnie V - WaarBenJij.nu nieuwe reis in het vooruitzicht! - Reisverslag uit Breda, Nederland van Lonnie V - WaarBenJij.nu

nieuwe reis in het vooruitzicht!

Door: Webmaster Lonneke

Blijf op de hoogte en volg Lonnie

17 December 2009 | Nederland, Breda

Hallo allemaal,

Volgens mij is het inmiddels een heleboel maanden geleden dat ik mijn laatste bericht heb geschreven...
Dat is gelijk een mooie weergave van mijn vrije tijd in de zomer. Die is er bijna niet geweest! Voor mijn gevoel is de zomervakantie dit jaar in 1 week voorbij gevlogen en heb ik de afgelopen maanden op de automatische piloot gemiddeld een uurtje of 80 per week gewerkt. Nu is de drukte al een tijdje voorbij en ben ik volop bezig met werken via een uitzendbureau en proberen aan een leuke baan te komen!!

Maar het allerbeste nieuws is: IK GA WEER OP REIS! En al heel snel ook. Sophie en ik vertrekken 4 januari richting Indonesie. We zullen onze reis beginnen op Sumatra, en dan via Java naar Bali vertrekken, om vanaf daar waarschijnlijk nog een bezoekje te brengen aan Lombok en de Gili eilanden. We weten tot nu toe alleen zeker dat we op 3 februari weer terugvliegen vanaf Bali.
Tips voor deze reis zijn natuurlijk altijd welkom! We hebben er superveel zin in, en voor mij is het weer een reden om deze site een beetje te updaten!! Het gaat eindelijk gebeuren, ik ga rondtrekken met een tas die bijna groter is dan ik zelf ben!!

Om dit kleine verhaal nog een beetje grappig te eindigen nog wat leuke uitspraken van afgelopen zomer:
- Teamgenoot legt ham op zijn schouder, rara wat is dit? schouderham!
andere teamgenoot pakt daarop de ham, houdt hem achter zijn rug en zegt: wat is dit dan? David beckHAM!!
- een kind: weet je lonneke, in de zomervakantie waren we op een camping en daar waren chocoladekinderen!!
- Er komt een collega aanlopen, terwijl er 2 andere collega's in gesprek zijn. Zegt een van die 2 collega's: daar komt ze, Engels praten!! Zegt die andere collega: Gutentag!
- Tijdens het knutselen vraagt een medewerkster: dit is toch crack-papier?

Jullie horen de echte spannende verhalen vanuit de tropen!!

Liefs

  • 17 December 2009 - 12:48

    Aupairmammaaike:

    Wat leuk dat jij nog steeds aupairlonnie als adres hebt...voor ons ben je natuurlijk nog steeds een beetje aupairlonnie. Gaaf die reis naar Indonesie. Wij zijn met ons gezin naar Bali geweest, Frans en ik waren op Java en Sulawesi. Ik ga op zoek naar de mooie dingen en laat nog van me horen!
    Liefs van Maaike en de Mullerboys....

  • 17 December 2009 - 12:58

    Mamarianne:

    Het liefst hoor ik die verhalen als je weer heelhuids terug bent !!
    Maar... heel veel plezier, geniet ervan en pas goed op jezelf.

  • 19 December 2009 - 17:00

    Zusterke:

    eindelijk weer leven op de site....! Ben erg benieuwd naar alle verhalen en foto's...Maar eerst nog ff genieten van alle voorbereidingen hier en het heeeeerlijke weer!
    Salutteke

  • 10 Januari 2010 - 08:35

    Tabitha:

    GEFELICITEERD!!!! have a nice warm and sunny day!! ;)

    liefs uit -8 !

  • 11 Januari 2010 - 10:13

    Zuske:

    waar blijven de verhalen, ik ben nieuwsgierig en vooral naar hoe je verjaardag was daarzo.....dus pak ff een rust momentje tussen al dat gereis en zet en mooi verhaaltje op de site,
    kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lonnie

Actief sinds 05 Juli 2006
Verslag gelezen: 274
Totaal aantal bezoekers 42221

Voorgaande reizen:

15 December 2014 - 05 Januari 2015

Rondje Maleisie

03 September 2013 - 03 September 2013

Reis door allerdaagse dingen

04 Januari 2010 - 04 Februari 2010

backpacken!!

Landen bezocht: