ervaring als hoofd tot nu toe... - Reisverslag uit Breda, Nederland van Lonnie V - WaarBenJij.nu ervaring als hoofd tot nu toe... - Reisverslag uit Breda, Nederland van Lonnie V - WaarBenJij.nu

ervaring als hoofd tot nu toe...

Door: Webmaster Lonneke

Blijf op de hoogte en volg Lonnie

04 Juni 2009 | Nederland, Breda

Hallo allemaal,

Het is weer een hele tijd geleden dat ik wat heb geschreven, dus het wordt weer eens tijd voor een update. Wat wel leuk nieuws is: er komt weer een stedentripje aan!!! Eindelijk weer een reisje! We gaan 3 dagen naar Dublin! Mijn twee roomies en niekos, point en maarten. Daar heb ik superveel zin in!

Maar nu eerst eens wat ervaringen van mijn nieuwe job. Het is echt niet zomaar een job, ik heb nu al zoveel gekke, rare, leuke, mooie, moeilijke, interessante momenten meegemaakt! Ik zal eerst eens wat leuke uitspraken opschrijven van mijn stagiaires, om een beeld te geven van de dagelijkse gesprekken op de werkvloer:

- Ik heb echt 2 linkerhanden, ik kan niet eens een ketting om mijn band heen doen...
- moet ik delen met de klok mee of rond?
- ik weet gisteren al niet meer wat ik vandaag gedaan heb
- ik drink alleen in het weekend, dus 23/07 (??)
- ik ben niet afgestudeerd in lezen op de basisschool
- A: ben jij ook stil op bevrijdingsdag (?????)
B: Nee volgens mij ben ik niet stil
A: maar dat is dodenherdenking
B: maar ik ben niet gelovig!!
(AAAHHHH!!!)
- Vroeger waren er 2 mensen, abraham en eva....die van de Ark van Noach..

Kijk, ik ben niet hoogbegaafd of superintelligent, maar werken met deze mensen is soms stiekem toch wel egostrelend...;)
Maar ik geef nu ook een beetje een vertekend beeld, het zijn hele leuke mensen! We hebben de grootste lol gehad met de meivakantie, hemelvaart en pinksteren! Er zijn twee beperkte kinderen die mee hebben gespeeld in ons avondverhaaltje (lees: meeleeftheater) wat een hele uitdaging was om te organiseren, maar uiteindelijk supergoed is gelukt, zowel voor die kinderen als voor ons als voor de kinderen in de zaal! We hebben daarnaast een professionele playbackshow in elkaar gezet en een mega-slaapfeest gehouden in de zaal! (hoewel slapen niet echt van toepassing was voor mij!!)Buiten het programma om heb ik me aangepast door (als BOB) mee op stap te gaan in Renesse met mijn teamleden. Dat voelde erg 'old school' en ik voel me ook erg oud nu ik dit zo typ...maar van die 14jarige die zich aan elkaars tong vast moeten houden omdat ze anders omvallen...tja...toch niet helemaal meer mijn ding geloof ik...maar goed als dan in de eindevaluatie alle stagiaires zeggen: whoojooo ik ga echt gelijk op school vertellen dat ik met mijn begeleidster op stap ben geweest, dan ben ik vet hip! Daar doe je het dan stiekem wel voor! Ik voelde me heel de avond een soort mega mindy, maar dan anders!! Haha!

Buiten dat moet je van alle markten thuis zijn om hier te kunnen werken. Zo heb ik van de technische dienst geleerd hoe je het zwembad moet zuiveren en heb ik een dag in de bediening gestaan om te ervaren hoe zwaar dat eigenlijk is. Morgen ga ik ervaren hoe het is om in de vroegste vroegte brood te bakken en te verkopen...
Daarnet heb ik een poging gedaan om sportief te doen door een half uurtje te skeeleren. Ondanks het feit dat ik er ontzettende brandblaren aan over heb gehouden (te korte broek of te kleine sokken?!?) ging het niet slecht eerlijk gezegd. Nog even oefenen en ik kan volgend jaar meedoen met sterren dansen op het ijs ;)!!

We doen natuurlijk nog veel meer leuke dingen en beleven gekke avonturen. Naast al deze gekkigheid heb ik inmiddels ook ervaren hoe het is om zelf het functioneringsgesprek te leiden en stagiaires te beoordelen. Ik zal proberen om wat foto's bij dit bericht te plaatsen, zodat jullie een beetje een indruk krijgen hoe het er hier aan toe gaat. Anders zit ik over een uur nog te typen en dan sta ik morgen met de slaap nog in mijn ogen broodjes te bakken!

Na Dublin volgt vast wel weer een verslag!

Hasta Rapido!!

  • 05 Juni 2009 - 11:01

    Rooomie 1:

    Haallllloooo Lonnie!

    Leuk omook de geschreven versie te lezen! En woehoeeeeeee Dublin wacht op ons! :-)

  • 06 Juni 2009 - 01:35

    Tessa:

    ik dacht dat je de stedentrip naar nijmegen bedoelde :P
    Ik zeg, leuk verhaal.
    Dat er nog maar vele leukde uitspraken gedaan mogen worden in de zomer.

    daag

  • 06 Juni 2009 - 08:58

    Zuske:

    Whahahahaha, misschien moet je die stagiares opgeven vcor het programma Lekker slim! Kunnen we er allemaal van meegenieten hahaha
    Kuske

  • 07 Juni 2009 - 18:02

    Maaike:

    Ha Lonnie, kan ik de jongens voorbereiden op wat ze te wachten staan. Ze doen nu alleen maar van die "je moeder is zo dom" grappen, dat kunnen we dan een andere wending geven. Een van de leukere grappen is: your mother is so fat, when she is wearing a yellow t-shirt, the people will wave to her and yell: 'taxi'!
    Dan kunnen we iets met stagiares doen? Nee hoor, das gekheid...Ik vind het ongelooflijk om te lezen hoeveel energie je hebt om deze baan te doen, en grappen te blijven maken en te lachen om alle gekke dingen die gebeuren.
    Tot snel en liefs van Maaike, Guus, Bonno en Casper (Frans is in München, maar ook veel groetjes).

  • 07 Juni 2009 - 18:03

    Maaike:

    ps: we zijn er van de 17e tot de 24e juli....joepie!

  • 13 Juli 2009 - 18:48

    Mega Aukje:

    Hello,

    Zo ik dacht ik kom eens langs jou aupair site'je om te kijken naar je ervaringen want ik verveel me de pleuris nu ik weer terug ben uit Spain. Maar wat cool dat je hem nog steeds bij houdt met leuke intressante verhaaltje over je job, haha! :D

    Volgende x moet je wel even om toestemming vragen voor het plaatsen van een foto van mij, nee hoor hijs COOLW uhum!

    Nou tot snel....

    Liefs Mega Aukje!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lonnie

Actief sinds 05 Juli 2006
Verslag gelezen: 281
Totaal aantal bezoekers 42232

Voorgaande reizen:

15 December 2014 - 05 Januari 2015

Rondje Maleisie

03 September 2013 - 03 September 2013

Reis door allerdaagse dingen

04 Januari 2010 - 04 Februari 2010

backpacken!!

Landen bezocht: