Home sweet home! - Reisverslag uit Breda, Nederland van Lonnie V - WaarBenJij.nu Home sweet home! - Reisverslag uit Breda, Nederland van Lonnie V - WaarBenJij.nu

Home sweet home!

Door: Webmaster Lonneke

Blijf op de hoogte en volg Lonnie

26 Juli 2007 | Nederland, Breda

Dag lieve kijkbuiskindertjes!!

Nou...ik ben weer thuis!
Afgelopen week was een vrij hectische week. Bij thuiskomst na de vakantie was er gelijk diezelfde avond weer een BBQ. Meteen maar heen gegaan, om er weer een mooi, succesvol stapavondje van te maken!
De rest van de week was een week vol activiteiten met de kids, waaronder 2 keer een bezoek aan de grootste kermis van Europa!!! Ik heb echt nog nooit zo'n grote kermis gezien. Met een wildwaterbaan, 4 supergrote achtbanen, 5 spookhuizen, een zweefmolen op 52 meter hoogte, enz enz! Ook vooral veel eettentjes en biertenten, op z'n Duits! En dan aan de Rein, ideaal! De kids en ik hadden een supertijd daar!

Verder heb ik de tijd doorgebracht met afscheidsetentjes, souvenirtjes kopen, spelletjes spelen...en om mijn jaar goed af te sluiten besloot ik toch nog maar een BBQ aan de Rein te houden. Tja, tradities zijn er om in stand te houden! Zaterdagmiddag vertrok ik met de kids en Harmen richting Rein. Daar lekker rugby gespeeld, yatzee, steentjes ketsen op het water, totdat papa en mama ook kwamen en er aan de hapjes begonnen werd. De familie had een afscheidskadootje, we hadden nog een laatste leuke fotosessie en toen kwamen langzaam ook mijn vrienden aandruppelen. De BBQ werd warm gemaakt, en met de kermis op de achtergrond werd het weer een mooi avondje. Harmen bezorgde me de schrik van mijn leven door ineens met een superleuke, lieve speech aan te komen, en had stiekem met iedereen een grandioos afscheidskado voor me geregeld. Perplex, ontroerd, gelukkig, emotioneel, happy bracht ik de avond door. Heel raar om van al die lieve mensen afscheid te moeten nemen.....maar het was weer een supermooie avond!
De laatste zondag heerlijk met mijn manneke doorgebracht, hoewel het door mijn labiele houding voor hem geloof ik niet zo heel heerlijk was! ;)
Maandag de laatste inkopen gedaan, die avond een 'laatste' diner met Harmen, om ook hem maar eens te bedanken voor alles wat hij voor mij gedaan heeft. Dinsdag de hele dag met mijn pleeggezin doorgebracht. 's Avonds hadden de kids mijn lievelingsgerecht zelf gemaakt en hadden we een uitgebreid diner. Ik heb ze een afscheidsfotoboek gegeven, waar de nodige traantjes toch rolden bij al die mooie herinneringen samen...
Mijn zus kwam die avond al, die zou me op komen halen. Toch nog maar een laatste keer de kroeg ingedoken met een leuk clubje mensen, wat een hele bizarre avond was. Het besef dat dat voorlopig de laatste keer is, terwijl die mensen zo vertrouwd zijn....Bah!
De volgende morgen laatste ontbijtje, ALLES nog inpakken en toen richting huis, na een vrolijk en verdrietig afscheid.....

Thuis aangekomen wachtte me een heus 4-gangen-diner op, wat heerlijk was! Daarna kwamen er ineens 1 voor 1 wat vrienden en familie binnendruppelen, echt superleuk!!!!! Heel erg lief en het werd een gezellig avondje! Een leuke thuiskomst!!!
Mijn duitse nr mogen jullie weggooien, mijn oude NL nummer is weer in gebruik.

Nu even afkicken van een supermooi jaar, waarin ik veel heb geleerd, veel mooie herinneringen heb opgebouwd en veel mooie mensen heb leren kennen.
Bij deze wil ik iedereen bedanken voor de lieve kaartjes, belletjes, bezoekjes, mailtjes, enz van afgelopen jaar!!! Echt super, en ik verheug me er ontzettend op om iedereen weer te zien!

Liefs!

  • 26 Juli 2007 - 17:08

    Tab:

    en...reintergreren!!!

  • 26 Juli 2007 - 17:09

    TessA:

    zie je op de schots wanneer kom je??

  • 26 Juli 2007 - 17:13

    Mark:

    Hej Lon!

    Klinkt wel leuk wat je allemaal nog hebt gedaan met afsluiten, maar wel moeilijk he! Hoop dat je snel weer een beetje gewend kunt raken in NL, met een hart vol hele mooie herinneringen!

    Hopenlijk tot snel,

    liefs, Mark

  • 26 Juli 2007 - 19:05

    Mariette:

    Klinkt als een heel mooi (ontroerend) afscheid... Welkom terug!!!

  • 26 Juli 2007 - 23:28

    Harmen:

    goh, jij wel eens in dusseldorf? Mc Laughlins is wel een leuke tent, mocht je zin hebben om eindelijk weer eens langs te komen......

  • 30 Juli 2007 - 10:17

    Soppie:

    Zo wijfie, dat labiele is herkenbaar.. ik pink net gewoon een traantje weg. Ik voel met je mee schat. Wel heel fijn om je weer zo dichtbij te hebben, ik heb je gemist!!
    Dikke zoen leiverd en bel me als je samen labiel wil zijn:)

  • 30 Juli 2007 - 12:48

    Myrthe:

    Hey Lonneke,
    Je bent weer terug!! Gaaf hoor om te lezen wat je allemaal hebt meegemaakt. Lijkt me idd ook raar om nu terug te zijn. Ben benieuwd wat je nu allemaal voor plannen hebt. Misschien toch Slachtofferhulp? En je hebt een vriend, echt super voor je!!!
    Ik zit nu samen met Harm in Chengdu, China. Het land waar jij eerst aupair zou gaan worden toch? En vroeg me af of je nog in Dusseldorf zat, niet dus. Nu weer wennen in Nl. China en vooral Chengdu is echt geweldig. Wil je meer weten dan kan je op onze website kijken: www.harm-myrtheopreis.nl
    Heel veel plezier weer terug in Nederland.
    Groetjes en kus Myrthe
    Ook de groetjes voor jou Sophietje!

  • 12 September 2008 - 15:28

    Dennie Peijs:

    Hallo Lonnie,

    Ik ben van plan om over een tijdje een landhotelletje te runnen en vraag me eigenlijk af wat een au-pair zoal verdiend.

    Het gaat o opletten op twee kindjes (als ze niet in de schoolk zijn) en wat helpen in het bedrijf,

    Heb je enig idee???

    Gaarne antwoord,

    Met vriendelijke groet,

    Dennie Peijs.

    dpeijs@home.nl

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lonnie

Actief sinds 05 Juli 2006
Verslag gelezen: 213
Totaal aantal bezoekers 42236

Voorgaande reizen:

15 December 2014 - 05 Januari 2015

Rondje Maleisie

03 September 2013 - 03 September 2013

Reis door allerdaagse dingen

04 Januari 2010 - 04 Februari 2010

backpacken!!

Landen bezocht: