nieuw werk - Reisverslag uit Breda, Nederland van Lonnie V - WaarBenJij.nu nieuw werk - Reisverslag uit Breda, Nederland van Lonnie V - WaarBenJij.nu

nieuw werk

Door: Webmaster Lonneke

Blijf op de hoogte en volg Lonnie

23 Maart 2009 | Nederland, Breda

Ola!

Nee, niet weer een reis. Gewoon thuis. Maar ik had ineens zin om weer eens een verhaal te schrijven, dus daar misbruik ik deze website dan maar even voor.
Doel: een korter verhaal dan mijn vakantieverhalen, want ik heb gehoord dat ik nogal lang van stof ben af en toe.. ;)

Tegenwoordig werk ik op een camping in Zeeland. Een oude vertrouwde basis, ik heb daar 'vroeger' 7 jaar als vrijwilliger in het recreatieteam gezeten. Nu ben ik gepromoveerd tot Hoofd Recreatie!
De camping is in een klein dorpje in de middle of know-where, dus wat dat betreft heb ik af en toe wel het gevoel in de rimboe op reis te zijn...minstens de helft van de gasten is duits, dus dat past weer bij mijn duitse reis avonturen!

Hoofd recreatie...ik zie mensen denken...wat doe je dan precies? Tja, dat vroeg ik me ook af voordat ik begon. Dit is weer iets dat ik heb aangepakt zonder precies te weten waar ik aan ging beginnen.
Maar het blijkt een hoop in te houden. Aan de ene kant is het net of je constant op vakantie bent. Ik woon de helft van de week op een camping aan het strand, heerlijk, vooral nu het zonnetje weer schijnt.

Maar niks blijkt minder waar....vandaag bijvoorbeeld, gingen we een grote zwerfvuil-opruim-actie houden. Aangezien er nog geen vakantie personeel in dienst is, werden de hoofden van dienst aangesproken. Sta ik daar met mijn prikkertje en vuilniszak troep te ruimen...alsof dat nog niet erg genoeg is, gaat het ook nog superhard waaien, zoals dat in Nederland alleen in Zeeland gebeurd, en als klap op de vuurpijl komt er nog een regenbui achteraan...wat een heerlijke baan heb ik toch!!

Okee okee, laat ik niet alleen negatief zijn, want eigenlijk heb ik het super naar mijn zin hier. Constant dat relaxte vakantiesfeertje, teamleden aannemen die voor hun plezier voor mij (!!)komen werken in de zomer, activiteiten bedenken om mensen te vermaken, andermans geld uitgeven om de boel een beetje te pimpen, weekenden organiseren om mijn team te trainen, en ga zo maar door. Lekker gevarieerd dus, heel creatief maar ook praktisch bezig zijn. Al heb ik nu al wel gemerkt dat ik niet zo gemaakt ben voor het kantoorwerk, maar daar komt gelukkig bijna verandering in.

Afgelopen weekend was mijn laatste vrije weekend voorlopig. Volgend weekend nog 1 weekend vol workshops voor mijn team, met een boel gezelligheid, en daarna is het seizoen geopend, dus dan worden er elke week spectaculaire activiteiten uitgevoerd!! Werken in alle weekenden, vakanties en feestdagen, maar wel op een vakantiebestemming, waardoor het niet lijkt of je heel hard aan het werk bent terwijl iedereen vrij is...zon, zee, strand, plezier en genieten!

Kortom: het bestaat echt -> elke dag met plezier naar je werk gaan!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lonnie

Actief sinds 05 Juli 2006
Verslag gelezen: 180
Totaal aantal bezoekers 42219

Voorgaande reizen:

15 December 2014 - 05 Januari 2015

Rondje Maleisie

03 September 2013 - 03 September 2013

Reis door allerdaagse dingen

04 Januari 2010 - 04 Februari 2010

backpacken!!

Landen bezocht: